Urut untuk pembesaran zakar: apa yang anda perlu tahu?

Sama seperti kebanyakan wanita ingin menukar kelantangan payudara mereka, lelaki berfikir tentang cara membesarkan zakar di rumah. Urut bukanlah teknik pembesaran zakar yang paling popular, tetapi masih ramai lelaki menggunakan prosedur yang begitu menyenangkan. Pakar perubatan juga menganggap urutan zakar sebagai salah satu kaedah paling selamat untuk kegunaan rumah.

Bagaimana untuk melakukan urutan pembesaran zakar?

Urut zakar untuk pembesaran

Untuk urutan pembesaran zakar benar-benar berkesan, anda perlu mengikuti peraturan mudah. Pertama, dilarang melakukan sebarang manipulasi tanpa menggunakan minyak. Kedua, sebelum memulakan urutan pembesaran zakar, anda perlu membaca cadangan dengan teliti.

Jangan mengharapkan hasil yang sepantas kilat, walaupun menggunakan pemanjang akan menambah beberapa inci hanya 5-6 bulan selepas memulakan latihan. Urut biasa untuk pembesaran zakar di rumah akan menunjukkan hasil tidak lebih awal daripada setahun kemudian.

Ia juga sangat penting untuk memilih minyak semulajadi sepenuhnya. Penggunaan cecair dengan komponen sintetik dalam komposisi boleh membawa kepada perkembangan tindak balas alahan, luka bakar kimia pada kulup dan gatal-gatal yang teruk.

Urutan pembesaran zakar yang betul terdiri daripada tiga langkah utama.

Persediaan zakar

Sebelum melakukan sebarang manipulasi, anda mesti mencuci tangan dan alat kelamin anda dengan teliti. Kemudian anda perlu mencurahkan air suam ke atas serbet semula jadi dan balut zakar di dalamnya selama sekurang-kurangnya beberapa minit. Terima kasih kepada prosedur yang mudah, aliran darah dalam tisu zakar diaktifkan.

Urut terus untuk pembesaran zakar

Urut zakar untuk pembesaran

Sapukan beberapa titis pada batang zakar dan tapak tangan. Jangan gunakan sejumlah besar minyak dengan mengandaikan ia akan membawa hasil yang lebih ketara. Sebaliknya, organ seksual terlepas dari tangan, yang bermaksud bahawa prosedur itu kurang berkesan.

Teknik urutan untuk pembesaran zakar adalah sama dengan melancap biasa. Ia adalah perlu untuk menangkap zakar dalam cincin improvisasi ibu jari dan jari telunjuk. Anda hanya boleh mula melakukan pergerakan apabila organ kemaluan berada dalam keadaan santai sepenuhnya. Kemudian disyorkan untuk "memerah susu" zakar selama tiga minit. Untuk melakukan ini, anda hanya perlu menjalankan cincin jari dari pangkal ke kepala. Memandangkan urutan pembesaran zakar sebenarnya agak menyenangkan, kebanyakan prosedur berakhir dengan ereksi. Ia tidak perlu untuk membawa proses ke ejakulasi, perlu berhenti selepas tiga minit atau segera selepas organ kemaluan telah mengeras.

Urut untuk menebalkan zakar dilakukan menggunakan teknik yang berbeza. Ia adalah perlu untuk merebut pangkal tong dengan cincin jari tangan kiri anda, dan kemudian membuat gerakan memutar yang lancar dengan tangan kanan anda. Selepas setiap manipulasi, gerakkan 1-2 sentimeter lebih tinggi. Untuk melihat peningkatan pada zakar, anda perlu mengkaji video urutan yang dilakukan oleh pakar.

peringkat terakhir

Sejurus selepas prosedur selesai, perlu membasuh minyak dengan air suam dan memakai seluar dalam longgar. Jangan biarkan hipotermia sekurang-kurangnya sejam. Jika tidak, kawasan yang menyakitkan mungkin muncul pada tisu organ. Oleh kerana perlu melakukan urutan pembesaran zakar setiap hari, pakar mengesyorkan memperuntukkan 5-7 minit untuk ini semasa pakaian malam. Dalam kebanyakan kes, selepas mandi, lelaki segera berbaring di atas katil yang hangat, yang menghalang hipotermia.

Bagaimana untuk membesarkan zakar dengan urutan dan minyak yang betul?

Minyak rosemary untuk urutan pembesaran zakar

Memandangkan pembesaran zakar melalui urutan hanya boleh dilakukan dengan minyak yang betul, detik ini harus diberi perhatian sepenuhnya. Antara pelayar Internet, pembesaran zakar dengan urutan dan minyak zaitun biasa dianggap paling popular dan berkesan. Pelincir semulajadi mengandungi koktel unik nutrien, asid lemak, mineral dan vitamin. Minyak zaitun tidak menyebabkan ruam walaupun pada penghidap alahan kronik, tetapi pada masa yang sama mengaktifkan aliran darah ke tisu zakar. Walaupun terdapat keraguan sama ada mungkin untuk meningkatkan zakar dengan urut, manipulasi biasa dengan minyak zaitun akan memberikan kulit bahan berguna. Akhirnya, zakar mendapat warna sihat yang bagus.

Minyak rosemary (tidak penting! ) mempunyai sifat vasodilatasi. Menggosok secara berkala dengan minyak sayuran bukan sahaja mengubah panjang, tetapi juga ketebalan zakar. Di samping itu, minyak rosemary mempunyai sifat anti-radang, jadi sapuan yang kerap akan menyebabkan penyembuhan luka yang sedia ada dipercepatkan. Agak sukar untuk mencari minyak rosemary herba, tetapi menggosok ekstrak penting ke dalam kulit sensitif zakar adalah dilarang sama sekali. Minyak badam boleh menjadi alternatif yang baik. Ekstrak badam bukan sahaja meningkatkan kualiti kulit, tetapi juga menghalang kemungkinan stretch mark (yang boleh disebabkan oleh pergerakan berlebihan). Badam juga kaya dengan zink, unsur surih yang bertanggungjawab secara langsung untuk kualiti ereksi.

Jika anda tahu bagaimana untuk membesarkan zakar dengan urutan, anda juga boleh melakukan aromaterapi. Di samping itu, manipulasi manual dan aromaterapi boleh digabungkan. Anda hanya perlu menyalakan lampu khas dengan titisan minyak lavender semulajadi di dalam bilik di mana prosedur akan dijalankan. Telah terbukti bahawa aroma lavender meningkatkan peredaran darah, yang membantu meningkatkan ereksi. Lampu aroma juga boleh dihidupkan di dalam bilik tidur sejurus sebelum hubungan seks. Aroma yang menyenangkan bukan sahaja meletakkan anda dalam suasana yang sangat romantis, tetapi juga menyumbang kepada ereksi yang lebih tegang dan lebih lama. Jika anda menjawab secara positif kepada soalan "Adakah mungkin untuk meningkatkan zakar dengan urut", maka anda perlu membeli semua kosmetik yang diperlukan dan meneruskan prosedur yang menyenangkan.